GET READY WITH ME FOR PROM

Hello everyone, welcome back to my blog!!

School is over and now I have a long summer to just chill and do a lot of things before uni. I’ve just made a list to make the most of it: reading books, having a new title in english, maybe driving, finding a flat in Barcelona, travel and make sure I have everything for this new coming episode of my life. I’m so glad i’ts over, I can tell you it has been the worst year of my life and the most challenging. So last week I was at my prom and It was so emotional with my friends, teacher, family… but so exciting that we could put an end to this stage and start a new one. I take with me great memories of this 6 years in the same high school with the same people…I will never forget and I wouldn’t change a thing!! Moving on today I show you how I got ready for prom because I find it super fun doing this kind of post 🙂 I hope you enjoy!!


Hola a tots, benvinguts un dia més al meu blog!!

L’escola s’ha acabat i ara tinc per endavant un llarg estiu per a relaxar-me i fer moltes coses abans de la uni. Ja he fet una llista per aprofitar-lo: llegir llibres, tindre un nou títol en anglès, potser conduïr, trobar un pis a Barcelona, viatjar i assegurar-me de que ho tinc tot per aquest nou episode que vindrà en la meva vida. Estic molt contenta de que s’ha acabat, i us puc dir que ha sigut el pitjor i desafiant any de la meva vida. Així doncs la setmana pasada vaig tenir les meves orles i va ser molt emotiu amb els meus amics, professors i família… però a la vegada amb moltes ganes per poder posar fi a aquesta etapa i començar d’una nova. M’emporto grans records d’aquests 6 anys al mateix institut amb la mateixa gent…Mai ho oblidaré i no canviaria res!! Centrant-nos en l’avui, aquest post tracta sobre com em vaig preparar per la graduació ja que m’encanta fer aquest tipus de post, és molt divertit 🙂 Espero que us agradi!!

FACE TREATMENT | TRACTAMENT FACIAL

cremes

  1. First of all I introduce you these three super products: a face exfoliant from Sothys made of Helianthus and walnut shells. Then an eye cream from Caudalie and the Elixir from Caudalie as well | Primer de tot us presento aquests súper tres productes: un exfoliant facial de Sothys  que és bio ja que està fet de closques de nous i Helianthus. Després una crema per als ulls de Caudalie i l’elixir de Caudalie. 
  2. Before anything else, I exfoliated my face and then I applied the next products. The eye cream that makes the dark circles and puffiness fade away, the eye contour is smoothed and the eye area looks brightened |Abans que res em vaig exfoliar la cara i després em vaig aplicar els dos productes. La crema per als ulls que fa que les ulleres marxin i que el contorn dels ulls sigui més suau i l’area en general més brillant 
  3. And lastly, the Elixir that is half-oil, half-serum. Makes the skin looks firmer, smoother and more radiant |I per últim l’elixir que és meitat oli-meitat serum que fa que la pell estigui més ferma, suau i radiant 

MAKEUP | MAQUILLATGE

fundation

  1. Firstly I applied my foundation from Ten Image thorugh the face and neck with a beauty blender | Primerament em vaig aplicar la base de maquillatge de Ten Image per tot el rostre i coll amb una espongeta
  2. Then the concealer from Lancôme under the eyes and a little on top and this will make your makeup last longer and the colour will be more noticed |Després el corrector de Lancôme per sota els ulls i a sobre de les parpelles ja que servirà com a base per al maquillatge dels ulls fent que duri per més temps i el pigment es noti.
  3. And that’s everything for the face and we will set it with some powder that will make the makeup last longer and will avoid some greasy on my face |Això és tot pel rostre i ho sellarem tot amb uns polvos mate que faran que duri el maquillatge durant més temps i evitarà que et surtin brillantors al rostre.
  4. Finally I apply some blush from Bourjois to pop some colour | Finalment aplico una mica de coloret de Bourjois per donar un toc de color

EYES |ULLS

makeup

  1. For the eyes I’m using some orange/peachy colour eyeshadow from Ten Image and another beige shiny one, then a white pencil eyeliner from Kiko, a black eyeliner from Rimmel London and a black mascara from L’Oreal Paris | Per als ulls faig servir una ombra de color taronja de Ten Image amb una beige més brillant, després un llapis d’ulls blanc de Kiko, un eyeliner negre de Rimmel London i una mascareta de pestanyes negra de l’Oreal París.
  2. Firstly I apply some eye shadow on top of the eyelids, first the peachy through the whole eyelid and then the beige one on top on the centre and on the corner |Primer aplico l’ombra dels ulls a sobre de les parpelles, primer la taronja per tot l’ull i després una mica del beige brillant al centre i cap al cantó de dins de l’ull.
  3. Next I’m applying the white eyeliner on the under eye-water line. Using white will make your eyes pop and look bigger | Seguidament aplico el llapis blanc a la línia d’aigua de baix del ull. Fer servir el blanc als ulls farà que augmentin el volum visualment
  4. Then the black eyeliner on top, just a thin line. Do you also make wierd faces while you’re putting makeup on?? hahaha | Després amb el eyeliner negre una fina ratlla a la part de dal. Vosaltres també feu cares rares mentre us maquilleu concentrades?? jajaja
  5. And at last, the mascara pointing to the top and to the corner for a feline look. This is my favourite mascara!! | I per últim, la mascareta de pestanyes cap a dalt i al cantó de fora per donar un toc felí a la mirada. És el meu rimmel preferit!!

hair

  1. I’m finishing! But before anything else, some colour to my lips. That day I chose for pink shades. First I applied the strongest pink lipstick and then some pinky gloss on top | Això ja s’acaba, abans que res una mica de color als llavis. En aquest dia vaig optar per tonalitats roses. Primer vaig fer servir el color rosa més fort i després un gloss rosa claret a sobre.
  2. I don’t like my lips to be strong, I’m a light colour girl kind. So I apply some of the product and then with my fingers I spread it. Then some lipgloss and done! |No m’agrada que el color sigui molt marcat, sóc de colors suaus però que es notin. Així doncs aplico una mica de producte a sobre dels llavis i després amb el dit ho difumino suaument. Després una mica de gloss i ja està!
  3. My hairstyle was also simple, I wanted something that couldn’t take my dress out of the spotlight. I made a high pony-tail. I firstly straightened my hair and then made the pony-tail | De pentinat també vaig optar per algo senzill que no pogués treure protagonisme al vestit. Una cua ben alta em vaig fer. Primer vaig planxar-me una mica els cabells i després la cua.
  4. I sealed my hair with some hairspry so that anything would be in it’s place |Vaig sellar el cabell per a que no es mogués de lloc amb laca abundant.

last

  1. For the occasion I chose this sweet and elegant dress from Oky-Coky that I found in my local shop, Aurea and my shoes from 1to3 shoes | Per a l’ocasió vaig escollir aquest dolç i elegant vestit de la marca Oky-Coky que vaig trobar a una botiga del meu poble, Aurea i unes sabates de 1to3 shoes.
  2. I wore a set of Tous that was a watch, earrings and a ring in a shape of flower with a pearl in the colour rose gold |De complements vaig portar un set del Tous que consistia en un rellotge, unes arrecades i un anell de flors amb perla de color or daurat.
  3. And the last touch, a little bit of perfume, The One from Dolce & Gabbana. I never change of perfume because I love that this smell is associated with me | I l’últim toc, una mica del meu perfum, The One de Dolce & Gabbana. Mai canvio de perfum ja que m’agrada que l’olor d’aquest esitgui associada a mi.

fullsizeoutput_5e9

And that’s everything, a simple look, elegant, conservative but appropiate for the occasion. I prefered not a too long dress because I wanted to mantain the juvenile look that contrasted with the long sleeves and the rounded neck with the bow. I love pink shades and my last graduation I also chose a pink dress | I això és tot, un look senzill, elegant, conservador però apropiat per a l’ocasió. Vaig preferir un vestit no gaire llarg per mantenir un estil juvenil que quedava contrastat amb les mànigues llargues i l’escot rodó amb el llaç. Les tonalitats pastels sempre m’han agradat per a aquest tipus de ocasions doncs per la graduació de fa dos anys també vaig optar per colors roses. 

fullsizeoutput_5c9fullsizeoutput_5d7

I played a song with my guitar and I also sang to put an end to the event. It was something that I really wanted because I also started high school in the same way. The first year I played a song for Christmas festival and I wanted to finish this stage doing the same |I per acabar l’esdeveniment, vaig cantar una cançó i la vaig acompanyar amb la guitarra. Era algo que em feia molt a il·lusió ja que vaig començar de la mateixa manera a l’institut. A 1r d’ESO vaig sortir sola a cantar i a tocar pel festival de Nadal i volia tancar la etapa de la mateixa manera. 

IMG_6638
photo taken by @xavierfito1995

With perseverance, commitment, enthusiasm and will, you can achieve whatever you want. That’s what I learnt during these six years. It has been a push to fly towards what I really want to do and live.


Amb perseverància, esforç, interès i voluntad s’aconsegueix el que un es proposa, això és el que he après durant aquests sis anys. I han sigut una empesa per ara volar cap a el que realment vull fer i viure.  

 

One thought on “GET READY WITH ME FOR PROM

Leave a Reply

