WHAT I EAT IN A DAY #3

Hello everyone, welcome back to my blog!!

Today I’m doing a What I Eat in a Day for the third time due that became so popular lately. You can check my last ones here and here. I’m sharing with you what I would eat a regular day in the week from breakfast to dinner. I hope you enjoy it and try some new recipes 🙂


Hola a tots, benvinguts un dia més al meu blog!!

Avui estic fent per tercera vegada un “Que menjo en un dia” ja que ha sigut un post bastant popular últimament. Pots veure els anteriors aquí i aquí. Comparteixo amb vosaltres que menjo en un dia normal des de l’esmorzar fins al sopar. Espero que us agradi i proveu alguna nova recepta 🙂

BREAKFAST | ESMORZAR 

I wake up at 6:45 every morning and the first thing I do is to get ready and eating something before going to school. Somehow I’m not very hungry in the first thing in the morning so I keep it simple, sweet and light. I would usually make a cup of tea or a cup of coffee like you can see in the picture with some milk and some homemade banana cookies that I shared with you in my last post.


M’aixeco cada matí a les 6:45 i el primer que faig és preparar-me i menjar quelcom abans d’anar a l’escola. D’alguna manera no tinc gaire gana a primera hora del matí així que menjo alguna cosa simple, dolça i lleugera. Normalment em faria una tassa de te o café com la de la fotografia amb una mica de llet i algunes galetes de plàtan que ja vaig compartir la recepta amb vosaltres al post anterior.

fullsizeoutput_4f0

I don’t have enought with those cookies so I always prepare a sandwich or some fruit that I eat in the middle of the morning. We always take a break and that’s when I nourish my brain after so much effort hehe. Today I made a little bacon and cheese sandwich with some blueberries and raspberries. What do you think? It was delicious!


Amb això no tinc suficient, així que sempre m’emporto un entrepà o algo de fruita per a mig matí. Sempre parem una estona entre les classes i aprofito per nutrir una mica el meu cervell després de tant esforç jeje. Avui m’he preparat un entrepanet de bacó amb formatge amb una mica nabius i gerds per picar. Que us sembla?? Estava boníssim!

fullsizeoutput_545

 

LUNCH | DINAR 

I’m reaaally hungry when I came home but lunch is ready. Somehow these days I’ve been doing it myself because I’ve finished school and I have more time to spend on the kitchen. In particulary, that day I made some stuffed red bell peppers…yummm. These were just regular red peppers stuffed with meat and tomatoe sauce that I got left from the spaghettis from the day before with some mozzarella inside and some shredded cheese on top. I cut the pepper in half I took the stem out with a knife and made some layers of meat and cheese until I fulfilled everything. Then I pop it in the oven until I thought it was ready. I must say that I really like my peppers not very cooked because I enjoy the crunchiness of it. And done!! I had two of these lovelies 😛


Tinc mooolta gana quan arribo a casa però el dinar ja m’espera. No obstant, aquests dies l’he preparat jo, ja que he acabat l’escola i tinc molt més temps per passar a la cuina. Particularment, aquest dia vaig preparar uns pebrots vermells farcits de carn picada amb salsa de tomàquet que em va sobrar dels espaguetis del dia anterior amb una mica de mozzarella i formatge rallat a sobre. He tallat el pebrot per la meitat i he tret el tronc amb un ganivet i he fet capes de carn i formatge fins a emplenar-ho tot. Després ho he posat al forn fins que he cregut que estava prepara. He de dir que m’agraden els pebrots poc fets ja que m’encanta que siguin cruixents. I llest!! N’he pres dos d’aquestos 😛 

Pepper

AFTERNOON SNACK | BERENAR 

When you’re working and studying you need to take breaks to move your body and fuel your brain. So every afternoon I eat whole fruits or I prepare a big smoothie. Today I chopped some watermelon, an apricot, some grapes and some loquats in a bowl and I topped it with some chia seeds and some shredded coconut. So delicious!!


Quan treballes o estudies necessites descansos per a moure el cos i donar energia al teu cervell. Així que cada tarda menjo fruita o em preparo un gran batut. Avui he tallat una mica de síndria, un albercoc, una mica de raïm i una nespra en un bol i amb una mica de llavors de xia i coco rallat per sobre. Deliciós!!

fullsizeoutput_4eefullsizeoutput_502

DINNER | SOPAR

These days have been really warm around here and after I got home from the gym I only enjoy light and refreshing nutrients before going to sleep like a cream or salad. So I prepared a sweet watermelon salad with goat cheesee, rugula, french cucumber and some mint on top. Drizzeled with some Modena cream. Simple but super delicious. I chopped all my fruits and vegetables in little squares and then add everything on a bowl with the dressing sauce.

It may not look much to you but I can assure you that my stomach is not hungry before a good session of spinning.


Aquests dies ha fet molta calor per aquí i després del gimnàs solament em ve de gust alguna cosa refrescant i lleugera per abans d’anar a dormir com una crema o amanida. Així doncs he preparat una dolça amanida de síndria amb formatge de cabra, ruca, cogombre francès i una mica de menta per sobre. Tot amanit amb una mica de crema de Mòdena. Simple peró boníssim. He tallat totes les fruites i verdures en quadradets i després ho he afegit tot en un bol amb la salsa. 

Pot semblar que no és gaire però ja us dic que el meu estòmac no està per menjar gaire després d’una bona sessió de spinning. 

fullsizeoutput_537fullsizeoutput_538

And that’s everything for today!! If you’re interested in another type of post don’t hesitate of telling me about it!! See you next week,

xx,

Carmen.


I això es tot per avui!! Si us interessa veure algun altre tipus de post no dubteu en dir-m’ho!! Ens veiem la setmana que ve,

Petonets,

Carmen.

Leave a Reply

