SPRING LOOKBOOK

Hello everyone, welcome back to my blog!!

Spring is blooming with all these flowers and this good weather, I’m so grateful!! I love this season full of life and one of my favourites to show my real style. Does your mood improve in this season? I think it does because I’m nearly finishing school!! I’m so happpy!! So today I’m showing you my spring lookbook, 4 outfits that I usually wear or that inspire me in this season. In spring I opt for pastel colours like pink, blue, yellow and of course white. But a little bit of black is needed as well for a classy wardrobe. Let’s see how I combine these outfits.


Hola a tots, benvinguts al meu blog!!

La primavera ja floreix amb totes les flors i el bon temps, estic molt agraïda!! M’encanta aquesta temporada plena de vida i és una de les meves preferides ja que puc demostrar el meu propi estil. El postre estat d’ànim millora amb aquesta estació? Jo crec que el meu sí ja que vol dir que estic a punt d’acabar l’institut!! Estic molt feliç!! Així doncs avui us ensenyaré el meu lookbook de primavera, amb 4 conjunts que normalment porto o que m’inspiren en aquesta estació.  A la primavera, opto pels colors pastels com el rosa, blau, groc i sobretot el blanc. Però el negre sempre queda bé per a un vestuari elegant. Anem a veure com combino aquests conjunts.

OUTFIT 1 

fullsizeoutput_205

In here I’m starting to show a little bit my legs before summer. I don’t usually wear dresses or skirts during winter because I get cold quickly!! But spring is the perfect excuse to wear this little black skirt. For me a black skirt is a must in every girly closet, you can combine it with almost everything and always looks chic.| Aquí ja començo a ensenyar una mica de cames abans de l’estiu. Normalment no porto gaires vestits o faldilles durant l’hivern ja que sóc bastant fredolica. Però la primavera és l’excusa perfecta per portar aquesta faldilla negra. Per a mi una faldilla negra és essencial en un vestuari d’una dona, ho pots combinar amb quasi tot i sempre queda bé 

fullsizeoutput_207

In this post I’m combining it with a pink shirt with black details on the sleeves and some stripes of details in front of it. This is a classy shirt that I got in Ireland, it’s from Warehouse, I think it’s lovely! What else… I’m wearing black tights from Calzedonia as well as the knee socks. I believe that the socks give a sexier look, don’t you think? And a leopard pattern coat from Morgan, so elegant, warm and soft En aquest post ho combino amb una camisa rosa amb detalls negres a les mànigues i diferents tires al davant. És una camisa molt elegant que vaig trobar a Irlanda, és de Warehouse, jo crec que és molt mona. Que més… Porto unes mitges negres i uns mitjons que van fins als genolls de Calzedonia. Crec que els mitjons li donen un toc més sexy al look, no creieu? I un abric d’estampat lleopard de Morgan, és elegant, calent i suau.

fullsizeoutput_209

As the details, I’m wearing earrings and ring from Tous and a headband from ASOS. I really like wearing headbands and different things on my hair. And my black boots from El Caballo that I got in Barcelona when the shoes I was wearing in that moment, felt apart in front of the shoes shop. The only possible explanaiton for this coincidence is that these boots were meant to be mine hahaha. | I dels detalls, porto unes arrecades i un anell de Tous i una diadema en forma de llaç de ASOS. M’agrada portar diademes i diferentes coses al cap. I unes botes negres de El CAballo que vaig trobar a Barcelona quan les sabates que portava en aquell moment, se’m van trencar davant d’una botida de sabates. L’única possible explicació per a aquesta coincidència, és que les botes havien de ser meves, hahaha.

fullsizeoutput_20d

OUTFIT 2

fullsizeoutput_1fc

This combo is made of pastels mixed with white. I’m wearing a pink shiny sleevless t-shirt from Sisley with a little soft-pink cardigan from Mango. Spring is all about layers and layers, because it’s too warm when the sun is hitting and too cold at the shadow. | És una combinació de pastels barrejats amb blanc. Porto una camiseta de tirants de color rosa brillant de Sisley amb un cardigan rosa més fluixet de Mango. La primavera està feta de capes i més capes, ja que fa massa calor quan hi ha sol i fa fred a l’ombra. 

fullsizeoutput_200

And combined with white jeans that I almost never wear on winter, I don’t know why, from Zara and a dark pink belt with shiny golden studs. Then on my feet, I’m wearing this cute pink pastel flats from TopShop. They look pretty cute and dolly and they’re also quite comfortable. And then I’m wearing this cute, lovely white bag with golden studs from Lola Casademunt. I love the shape of this bag, it’s different and you know that I like everything that is different or looks like vintage | I tot combinat amb uns texans blancs del Zara que quasi mai porto a l’hivern i un cinturó de color rosa fort amb xinxetes daurades. Als meus peus, porto unes sabates planes de color rosa pastel de TopsHop. Son molt mones, de nina com dic jo, però que a més són molt còmodes. I després porto un bolso blanc amb xinxetes daurades també de Lola Casademunt. M’encanta la forma d’aquest bolso, ja que és diferent i ja sabeu que tot el que és diferent o sembla vintage, m’agrada. 

fullsizeoutput_203

And if it’s too cold, I’m wearing this pink and light jaquet from Calvin Klein. As the details, I’m waring a rose gold watch that my uncle and aunte got me for Xmas, a pearl bracelet from Tous and a pearl necklace from Tous as well. I really like every accesorize that includes pearls, never goes out of style and matches everything. And then I’m wearing another beige flower headband. The makeup that I wear here is just white and pink eye-shadow and some soft and shiny pink gloss on my lips. I always keep it simple | I si fa molt de fred, porto una jaqueta lleugera i rosa de Calvin Klein. De detalls, porto un rellotge de color or rosat que els meus tiets em van regalar per Nadal, una pulsera de perles del Tous i un collaret amb una perleta també del Tous. Realment com podeu veure, m’encanta els accesoris amb perles ja que mai passen de moda i queden bé amb tot. I després porto una diadema beige amb una floreta. El maquillatge és senzill, blanc i rosa per a l’ombra dels ulls i una mica de gloss rosa per als llavis.

And in this picture I’m posing with one of my friends, Judit (@judxt.bt) in another completely different style as mine hahaha. Love you Jud! | I en aquesta foto estic posant amb una de les meves amigues, Judit (@judxt.tb) amb un estil completament diferent del meu hahaha. Love you Jud!

fullsizeoutput_20e

OUTFIT 3 

fullsizeoutput_299

So this is the outfit that I would wear for a dinner or something that I have to dress a little bit more than usual but keeping it simple and casual as well. I’m wearing a plain white t-shirt that I got from Stradivarius where I mostly get my basics t-shirts. Then a blue electric and shiny jeans from Mango. These are so light that I always wear them in summer nights as well. Then I combine this plain outfit with this unique blazer or jacket from Zara designed with blue, red and white stripes. So chic! And of course a black belt |I aquest seria el conjunt que portaria per sortir a sopar o algun lloc on m’he de vestir una mica més pero mantenint-ho casual i simple també. Porto una camiseta blanca que vaig trobar al Stradivarius, on tinc totes les bàsiques. I després uns pantalons blaus electrics de Mango. Són molt lleugers i quasi sempre els porto a les nits d’estiu quan fa fresca. I combino aquest conjunt senzill amb una jaqueta única de Zara disenyada amb ralles vermelles, blaus i blanques. Què chic! 

IMG_7808

 In this occasion I opt for a bold makeup, like a black shiny eye-shadow and without lipstick. Or instead keep the eyes minimal and add a dark red lipstick. I made some soft waves and ready to go! | En aquesta ocasió jo opto per una maquillatge més valent o fort, una ombra d’ulls negra i brillant sense res de color als llavis o sinó mantenir els ulls simples i suaus i després un pintallavis ben vermell. M’he fet unes ones suaus i llesta!

fullsizeoutput_2a6

Then, I’m wearing a clutch from Bimba y Lola that my boyfriend gave me as a present. And then my silver Guess watch and some pearl earrings from Parfois. I’m combining it with these rounded sunglasses from David Delfín. And of course black shoes, this aren’t my favourites but looked quite well with the outfit hehe | Després, porto un clutch de Bima y Lola que el meu novio em va regalar. I un rellotge platejat de Guess amb unes arrecades de perles de Parfois. I ho combino amb unes ulleres de sol redones de David Delfín. I sobretot unes sabates negres, que no són les meves preferides, però queden prou bé amb el conjunt hehe.

fullsizeoutput_2a8

 

OUTFIT 4 fullsizeoutput_286

And in my last outfit, I keep it in the pastel side as the second one. I always combine pink with blue, yellow, white and purple pastels | I el meu últim conjunt, ho mantenc pastel com el segon. Sempre combino el rosa amb blau, groc, blanc o lila. 

fullsizeoutput_290

So in here I’m wearing a light blue pastel shirt that I got from Kling that you can get it know on sale , I leave you the link in here. Then this pink jeans that I got a lot of years ago but that they still fit me hahaha. And the pink shoes that I told you before in my second outfit from TopShop |Aquí porto una camisa vaporosa de color blau pastel que vaig trobar al Kling i que podeu trobar ara mateix de rebaixes, us deixo el link aquí. I després amb uns texans rosa de fa molts anys i que encara em van hahaha. I les sabates roses que ja us n’he parlat abans del TopShop.

fullsizeoutput_279

Then I’m carrying this blue jean-like bag with golden studs from Lola Casademunt. And as the accesorizes, I’m wearing this pink flower patterned scarf, my silver Guess watch, some pearls earrings and a silver hair tie with a pink headband. I really like this outfit, it’s super cute 🙂 | Porto un bolso blau que sembla texà amb xinxetes daurades de Lola Casademunt. I d’accesoris, porto un mocador rosa amb floretes, el meu rellotge platejat de Guess i unes arrecades de perles amb una goma de cabell platejada i una diadema rosa. M’agrada molt aquest conjunt, és molt mono 🙂

fullsizeoutput_2a0

Which is your favourite? I can’t choose, I like all of them, they’re very different but lovely. I hope you’re having a good spring-break week!!

Lot of kisses,

see you next weerk,

Carmen.


Quin és el vostre preferit? No puc decidir, m’agraden tots, són molt diferent i bonics. Espero que les vacances de semana santa vagin molt bé!!

Petons,

fins la setmana que ve,

Carmen.

Leave a Reply

